Бажаємо плідного навчального року! Дякуємо, що ви з нами! :)

11 вересня 2015 р.

День здоров’я у 7-А

Автор: Самсонова Ірина, учениця 7-А класу
Фото: Самсоненко Марина, фотокореспондент,

Держакова Л.І., класний керівник
Ярлик: "Життя класу" 


   Ось і настав такий довгоочікуваний День здоров’я для нашого класу! Спочатку мені зовсім не хотілося їхати, адже погода була не дуже, та і холодно… Але потім розпочався справжній драйв! Їхали ми не менше години. Коли прибули,то сонце вже було у зеніті. Хвилин зо двадцять ми йшли до місця святкування по крутій доріжці. В кінці шляху розпочалися конкурси, танці і співи!
 
В одному з конкурсів я вперше відчула що таке страх. За умовою конкурсу мені потрібно було вистроїти вежу з ящиків, зійти на неї і протриматись двадцять секунд. Для мене це стало неабияким випробуванням. Потім були лабіринти, канати, командні ігри та головоломки, які зблизили мене із класом та допомогли знайти нових друзів. Був дуже яскравий та насичений день. Я дуже класно відпочила. Вражень вистачить надовго. Велике дякую за таке чудове свято нашим організаторам! Ось так цікаво 7-А провів День здоров’я. Нам дуже сподобалось! Наступного року ми бажаємо, щоб організатори влаштували нам продовження такого феєричного свята. 
   Усіх зі святом! Міцного вам здоров’я, підтримуйте здоровий спосіб життя й надалі!

















Немає коментарів:

Дописати коментар