Бажаємо плідного навчального року! Дякуємо, що ви з нами! :)

25 лютого 2016 р.

Квест з математики у 5-му класі!

  Автор: Холявка Аріна, учениця 7- А класу
   Ярлик: "Життя класу" 

   Нещодавно пройшла неділя математики, і у мене та Катерини була можливість відчути себе вчителями. Ми проводили майстер клас "Рахуємо усно" у учнів 5-В класу. Я та Катя трохи нервувалися, адже ми уперше були вчителями. Учні уважно нас слухали, не заважали та активно працювали на уроці. Я отримала безліч позитивних емоцій.
Велике Дякую хочу сказати самим учням,адже вони дали змогу нам упевнено проводити захід.  Мені дуже сподобалося давати нові знання дітям,навчати їх чомусь новому, тощо. Я зрозуміла, що вчителі - це люди, яких ми повинні поважати та цінувати,чого ми часто не робимо.
   Гадаю що учням 5-В класу сподобалось це свято :)





P.S.: Адміністрація блогу приносить свої вибачення за деякі неякісні фотографії та сподівається на Ваше розуміння :)









































































Немає коментарів:

Дописати коментар