Бажаємо плідного навчального року! Дякуємо, що ви з нами! :)

16 лютого 2016 р.

Спорт - життя!

Автор: Зозуля Злата, учениця 7-А класу
Рубрика: "Моє захоплення"

   У нашому сучасному житті є невід'ємна частина - це спорт. Із сьогоденним харчуванням і навантаженням на м'язи, без спорту люди були б слабкими та повними. Також спорт - це модно, це сила м'язів і сила духу, це здоров'я і довгі роки життя. Ось і я займаюсь спортом - плаванням.
Мене відправили до школи плавання, коли я була у 3 класі. Мені вона дуже подобається, бо я кожен день плаваю в басейні..... 
   Це також дуже корисно, плавання розвиває дихальну систему. Це дуже складний вид спорту, бо треба суміщати швидкість з технікою, а силу з розумом. 
   Я б хотіла, щоб люди більше займалися спортом і піклувалися про здоров'я себе  і своїх рідних!
А ось нагороди автора:



Немає коментарів:

Дописати коментар