Бажаємо плідного навчального року! Дякуємо, що ви з нами! :)

11 лютого 2016 р.

Про мої таланти :)


Автор: Шатило Карина, учениця 7- А класу   
Рубрика: "Моє захоплення"

   У кожної людини своє хобі і не важливо, що це музика, вид спорту , рукоділля або щось ще. Головне, що нам це подобається і ми отримуємо від цього задоволення. Не у кожної людини є вільна хвилинка. Все залежить від людини. Деякі люди так працюють, вчаться, що навіть вільної хвилинки не залишається, тому у таких людей немає хобі.
   У мене є хобі це вишивати картини. Я подивилася як моя мама це робить і попросила, вона навчила мене, у мене виходили гарні вироби. Але для того такого потрібно набратися терпіння і витримка. Я дуже люблю вишивати хрестиком, бісером, мені це додає радість, задоволення, що у вільний час можна зайнятися улюбленою справою разом з мамою. Але найбільше я люблю співати. Коли співаю то весь смуток, що у мене є  в душі, йде, залишається тільки хороші, радісні моменти, навіть якщо інші думають, що це мені в житті не знадобиться, я буду стоять на своєму. 
   І доведу що в житті все знадобиться. Краще все вміти і не потребувати, ніж не мати і потребувати. Я думаю всі зі мною погодяться.
   А ось і роботи автора :)














































































Немає коментарів:

Дописати коментар