Бажаємо плідного навчального року! Дякуємо, що ви з нами! :)

16 вересня 2016 р.

Наші спогади про перший день у школі


   День Знань вже пройшов, але наш клас вирішив згадати, як проходило свято та які враження ми отримали від цього, мабуть, найвідповідальнішого та прекрасного заходу осені! :)
Колаж підготувала: Ірина Самсонова, учениця 8-А класу
Інформацію: Наш дружній 8-А
   1 вересня для когось- початок сумних ранків, а для нас- можливість пізнати щось нове, адже 8 клас- це момент, коли ми вже можемо усвідомлювати всю ситуацію, розуміти, що цей рік-мабуть, найвідповідальніший з усіх попередніх. Саме тому, ми вирішили розпитати, які асоціації викликають у наших учнів це свято.
   "1 вересня- це свято першого, лагідного, сріблястого дзвоника. Мить, коли усі святкові школярики йдуть урочисто з квітами. 1 вересня - це довгоочікувана зустріч з друзями та вчителями, які теж, напевно, дуже хвилюються. Це перший урок, який ти слухаєш, затаївши подих..."- Д. Гутова.
   "Мені дуже сподобалась лінійка, яка відбувалася на рідному подвір'ї школи.Усе було дуже гарно, яскраво. Запам'яталися безліч повітряних кульок, які радісно тріпотіли від вітру. Але найголовніше те, що я нарешті зустрівся зі своїми друзями! Нам було про що поговорити, поділитися враженнями від швидкоплинного літа. Мені здається, що це було найкраще свято!"- Д.Соснов.
   "Я, як і більшість, прийшов з квітами, щоб привітати нашого вчителя з математики-Аллу Іванівну. Коли ми ще стояли на ранковій урочистості, там відбулося ніби своєрідне "шоу". Першачки розповідали віршики, але найбільше мені припали до душі одиннадцятикласники, які востаннє на першому дзвонику заспівали пісню і станцювали гарний танок. Опісля ми зайшли до нашого кабінету, де перший урок був присвячений Незалежності України, що мені дуже сподобалось."- В. Андрющенко.
    Але День Знань пройшов, а в нас попереду ще багато яскравих сторінок нашого класного життя!


  

Немає коментарів:

Дописати коментар